Honden welkom op vakantie

  • Hans

    Weet jij waar op vakantie honden welkom zijn?

    Heb jij meer dan 2 honden en weet je leuke vakantie adressen waar honden welkom zijn?  Wij van de redactie van deze honden vakantie startpagina willen graag voor de vakantie 2018 weten waar de leukste honden vakantie adressen in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland te vinden zijn.  Dat zijn de populairste landen voor een vakantie met 2, 3 of 4 honden.

    We zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Ook willen we graag tips voor wat betreft wandel vakanties met honden, want steeds meer mensen willen een actieve vakantie met de hond boeken.

    Weekend met hond in Nederland.

    Ga je wel eens een weekendje weg en kan de hond ook mee?  Weet je leuke vakantiehuisjes of vakantieparken waar honden voor een weekend welkom zijn?  Tips over de leukste honden vakanties en honden weekend zijn zéér welkom.  Zeker voor een weekend met de hond in Nederland.

    Op welke vakantieparken zijn honden echt welkom?

    We zijn ook op zoek naar vakantieparken waar honden echt welkom zijn. We zoeken geen vakantieparken waar de hond alleen aangelijnd mag lopen maar vakantieparken of bungalowparken die echt hondvriendelijk zijn en voorzieningen voor honden hebben zoals een speelveldje voor honden en een honden douche. Wie heeft er tips voor een leuke vakantie met hond op een vakantiepark?

  • marloes

    Toffe plekken - met de hond is een website waar tips voor een weekendje weg of langere vakantie met de hond verschijnen. Sinds we onze hond hebben zoek ik naar toffe plekken waar de hond ook welkom is. Al deze plekken heb ik verzameld en plaats ik op dit blog. https://toffeplekken.nl